fredag 9 mars 2012

Förutfattade meningar

För någon dag sedan småpratade jag lite med en ny bekant, han frågade vad jag pluggar och vad jag vill jobba med, jag sa att jag pluggar miljö - och hälsoskydd och att min dröm är att jobba hos Greenpeace i framtiden. "Va? Oj, du ser inte ut som en sån miljönörd, haha" Sa han. Jaha? Om han inte tycker att JAG ser ut som en "miljönörd" så skulle han nog bli förvånad över att Cameron Diaz, Miranda Kerr och Julia Roberts också är så kallade "miljönördar". Pff.. Man behöver inte se ut på ett visst sätt för att bry sig om saker. Därför tänkte jag göra en sån här blogg för att bevisa exakt hur mycket "miljönörd" jag faktiskt är.

2 kommentarer:

  1. Bravo....tack och lov för "miljönördar" ...det är troligen just "miljönördarna" som kommer att rädda världen!

    SvaraRadera
  2. I LOVE YOU JUSTINA <3! The world is missing you deeply forever and ever.. Bless you my friend!

    SvaraRadera